Nietrafiony kolor lub rozmiar?
Czy może produkt po prostu nie przypadł Ci do gustu?

Poniżej przedstawiamy informacje jak dokonać zwrotu lub wymiany!



Pamiętaj! Nie przyjmujemy zwrotów/wymian paczek wysłanych do nas za pobraniem!



1. Przejdź do swojego konta i wybierz zakładkę historia zamówień.


2. Otwórz "Szczegóły i zwrot" przy wybranym zamówieniu
3. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, możesz zwrócić pojedyncze produkty z całego zamówienia

4. Dodaj swój komentarz / powód zwrotu oraz wyślij prośbę.

Dalsze instrukcje otrzymasz od nas mailem, po rozpatrzeniu zwrotu.

1. Dokonaj zwrotu w zakładce z Twoimi zamówieniami



2. Złóż zamówienie na produkt, który interesuje Cię w ramach wymiany!

2. Podaj numer zwrotu w komentarzu nowego zamówienia.

postaramy się aby Twój zwrot/wymiana przebiegł jak najszybciej

W przypadku wad produktu, tj. niezgodności towaru z umową, macie Państwo prawo go reklamować.

W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem:

telefoniczny – 663769853 lub mailowy - info@paddok.pl

Reklamowany towar prosimy odesłać wraz dowodem zakupu (paragon, faktura VAT,wydruk komputerowy potwierdzający przelew itd.) oraz opisem wady i oczekiwaniami rozstrzygnięcia reklamacji na adres:

Sklep Jeździecki Paddok

al. Na stadion 50

25-127 Kielce

jeśli masz jakieś problemy skontaktuj się z nami.

Panel klienta Kontakt




INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

ZWROTY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Koński Sklep, Agnieszka Jarząbek, al. NA Stadion50, 25-127 Kielce, e-mail: info@paddok.pl tel. 663769853) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail info@paddok.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WYMIANA

W przypadku chęci dokonania wymiany prosimy o kontakt w celu ustalenia, czy dana rzecz w innym rozmiarze lub kolorze jest akurat dostępna.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy/wymiany, muszą Państwo poinformować nas (Koński Sklep, Agnieszka Jarząbek, al. NA Stadion50, 25-127 Kielce, e-mail: info@paddok.pl tel. 663769853) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy i chęci wymiany towaru na inny w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy/wymiany, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy/wymiany lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej adres e-mail gnl@gnl.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.

W przypadku wymian ponoszą Państwo koszty wysyłki nowego towaru.

REKLAMACJE-RĘKOJMIA

W przypadku wad produktu, tj. niezgodności towaru z umową, macie Państwo prawo go reklamować. Reklamowany towar prosimy odesłać wraz dowodem zakupu (paragon, faktura VAT,wydruk komputerowy potwierdzający przelew itd.) oraz opisem wady i oczekiwaniami rozstrzygnięcia reklamacji na adres:

Sklep Jeździecki Paddok

al. Na stadion 50

25-127 Kielce

Rozpatrujemy KAŻDE zgłoszenie bardzo dokładnie, jednak dołączenie powyższych dokumentów (dowód zakupu, opis wady itd.) znacząco usprawni i przyspieszy proces reklamacyjny.

W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem: telefoniczny – 663769853 lub mailowy - info@paddok.pl

  • Rejestracja

Szybka rejestracja

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Albo Resetuj hasło